En vacker utsida, men insidan..?

Jag vill vara omringad av människor med en vacker insida.
Människor som utstrålar bra energi, har karisma och är harmoniska.
Finns det ingen mer än jag som vill det? -
- Ibland känns det inte så faktiskt.
Det enda som gäller nu för tiden är att man ska se bra ut, vara snygg och sexig.
Annars verkar man inte räknas, inte ens klassas som människa.
Jag tycker det är helt sjukt.
Jag umgås gärna med 15 personer som ser ut som stryk,
men som har ett hjärta av guld, som är omtänksamma, snälla, harmoniska,
och kan tänka på något/någon mer än sig själva och deras förbannade utseende.
Än att umgås med 5 personer som är ursnygga och heta, men som inte har någon insida.
Som bara tänker på utseendet. Som ska sminka sig 2 timmar innan skola, färga håret varje vecka,
köpa de snyggaste jeansen för att alla andra har dom.
ÅH, jag blir galen.
Samtidigt känner jag mig så udda/knäpp. Känns som det är bara jag som resonerar såhär.
Har i alla fall inte träffat på någon mer som tycker det, än så länge.
Hoppas på att få göra det snart, annars får jag nog anta att det är mig det är fel på..

/ Jasmina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0