Tröttheten har slagit sig till ro inom mig ...

Det är en helt vanlig, tråkig och väldigt trisst tisdag.
Klockan slår snart 23.00 och tröttheten har trängt sig på.
Inatt sov jag ingenting, gick bara inte att somna.
Det är så mycket som snurrar omkring i huvudet på mig just nu.
Skolan, studenten, betyg osv osv osv ...
Denna kväll hade jag tänkt sitta med alla mina arbeten.
Funderade faktiskt på att häva i mig alla energidrycker jag har,
och hoppas dom slår till ordentligt och ger mig en energikick,
som inte är av dess like och därmed tillåter kropp och hjärna mig att vara vaken yttligare en natt.
Inte långt efter att den tanken slog mig, kom jag på att det inte är särskilt bra.
Tror inte min hjärna är klar nog att förstå allt det psykologin innehåller i detta tillstånd.
Jag får helt enkelt lägga mig i sängen och tvinga mig till sömns och vakna med tuppen imorgon,
och studera som en galing!

Jag är väldigt sugen på att skriva vidare på min bok.
Jag skriver en bok om en händelse som drabbade mig förra året.
I boken talar jag om hur mitt liv såg ut innan, under och efter händelsen.
Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv gällande boken,
tycker den är riktigt bra än så länge men tyvärr har jag fastnat nu.
Står och stampar på samma ställe och kommer inte loss.
Måste ta och komma vidare med skrivandet snart.
Men det får bli mitt nästa projekt, när skolan är över!

Nu ska jag googla fram lite fakta jag behöver imorgon till mitt arbete.
Sen blir det läggdags!
Hoppas ni sover så gott allesammans!

/ Jasmina.

Kommentarer
Postat av: Jonny

Allt kommer bli så bra :) Hoppas du somnade söt.

2008-03-26 @ 06:30:05
Postat av: Kerstin

Du är klok som en uggla du,hahahaha! Förstår din stress över alla skolarbeten som ska hinnas med innan studenten. Blir att beta av dem ett i taget, istället för att se hela berget med jobb framför dig. Ja, jag vet, lättare sagt än gjort! Du har lyckats förut med så mycket fast det var kämpigt, tror du fixar detta också i slutänden! Lycka till! ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIIIIG! Puss o kram/Mamma

2008-03-26 @ 10:54:55
URL: http://tankeverkstaden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0