Arbetsförmedlingen, apoteket och Ica!

Imorse ringde klockan vid 09.30, min första arbetslösa dag på hela sommaren!
Blandade känslor, det kändes både bra och dåligt.
Strunt samma, jag hällde i mig en kopp kaffe och åkte sedan ner till AMS för att träffa min arbetsförmedlare!
Vi snackade och hon bestämde sig för att jag skulle få nått aktivitetsstöd eller vad det nu hette.
Hehe, det är väl bara att tacka och ta emot?
Betalar ju ganska mycket här hemma, så dom pengarna behövs ju.
Därefter bar det av till apoteket där jag köpte lite saker till mamma som stukat foten, stackarn.
Även Ica besökte jag och handlade hem det som fattades.
Duktig har jag varit idag! :)

Har suttit och läst massa bloggar sen jag kom hem.
Försöker få lite insperation om olika saker, men det är svårt.
Samtidigt vill jag ju ha något eget liksom.

Men men, vi får la se hur det går med bloggen framöver.
Jag vill ha fler besökare och MYCKET MER kommentarer, aldrig någon som kommenterar , -
- Det är riktigt tråkigt!

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Trevlig dag du haft :) hehe du hittar till min blogg och kommentarerna va? hehe;)

2009-08-24 @ 21:26:51
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0