Du är vad du äter, eller?

Ja, det är vad Anna Skipper anser i alla fall.
Fast jo, jag får väl hålla med om det till viss del.
Som vissa utan "deltagarna" i hennes program gör, sitter och vräker i sig flötmat, kakor, godis, alkohol och så vidare.
Ja, då är det väl inte så konstigt att man går upp i vikt och får lite hull här och var..
Men jag tycker ändå Anna tar i lite väl och tar bort verkligen ALLTING, att inte ens få ha en futtig liten skinkbit på mackan.
Att aldrig få dricka ett glas saft och så vidare.
Fast det kanske är i början av ens bantningskur man måste vara så strikt med vad som får ätas och inte.
Jag hade faktiskt gärna ställt upp och träffat Anna Skipper och fått ett bantningsprogram,
OM jag hade sluppit vara med i TV och banta inför hela svenska folket.
Haha, stå naken i bara underkläder och "posa" med fettet dallrande är nog inget jag vill.

Fattar inte vart jag vill komma med detta inlägget, men ah.
Du är vad du äter börjar kl 20.00 i alla fall, får la kolla på det eftersom det inte finns nått annat att göra!



/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0