Städning avklarat!

Hej hopp!
Nu har snart hela denna dagen med gått.
Men lite vettiga saker har jag fått gjort iaf, så som att städa hela lägenheten.
Det är nu avklarat, skönt!
Strax ska jag laga lite mat åt mamma och mig, sen blir det kanske någon film? :)
- Förslag på en bra och sevärd film?


Haha, jag står med dammsugaren i högsta hugg och städar vardagsrummet ^^

Jag skrev ett inlägg i måndags, "Sista avsvinnet"..
Längst ner i det inlägget berätade jag om en hemsk syn jag sett på stan.
Om en väldigt närstående person till mig som satt i rullstol helt blåslagen.
Idag fick jag äntligen tag på honom.
Efter att ha försökt hela veckan utan att lyckas.
Så äntligen fick jag prata med honom och jag fick reda på vad som hade hänt.
Skriver inte mer detaljerat om det här i bloggen men han mår bra nu.
Eller bra och bra var kanske att ta i, men liksom, det kunde gått värre.
Nu känner jag mig gladare igen när jag vet att han är okey! :)

Nu ska jag laga mat, så skriver jag senare igen!

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0