Storhandling var det jaa!

Ja, storhandling är väl bara förnamnet på vad mamma och jag sysslat med hela förmiddagen.
Vi åkte till stan redan vid 9.50, så hämtade jag ut pengar och köpte busskort och sånt.
Där efter bar det av till City i Knalleland.
Där vi spendertade hela förmiddagen på att handla mat.
Jag köpte lite smått och gott förutom mat med, som till exempel ny blondering.
Haha, det är verkligen behövligt.
Ser ut som fan i huvudet just nu, utväxten har ju blivit hur många cm som helst.
Inte alls snyggt, men har inte orkar bry mig.

Får se vad som händer idag.
Orkar nog inte fixa håret innan imorgon.
Ville ner till stan med några kompisar senare, men vet inte om jag orkar/har lust längre :(
Så annars får jag väl sitta hemma och göra nått.

Uppdaterar sen igen!



/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0