You make me so damn happy baby

Hej igen!
Nu har jag städat upp i rummet och bytt om till mjukisbyxor och en tjock kofta, svin kallt här inne ju :/
Har även kokat mig en kopp citronte! :)

Igår när jag stod och borstade tänderna så fick jag ett sms.
Jag blev väldigt förundrad och förstod inte för allt i världen vem det kunde vara.
Jo, men då var den killen jag har skrivit om i tidigare inlägg som jag såg i stan, i rullstol, om ni minns?
Han som betyder väldigt mycket för mig.
Det var han som skickade sms, och i smset stod det "Du är underbar, vet du det?"
Mitt hjärta började bulta allt hårdare och jag kände hur jag plötsligt rodnade lite..
Det var precis vad jag behövde efter en sådan hemsk helg med så mycket onda tankar om mig själv.
Hur många skickar ett sådant sms liksom?
Inte ens mina närmsta vänner skulle lägga manken till och skicka "Hej. Hur är det?"
Mycket mindre ett sådant fint och kärleksfullt sms.
Vi smsade resten av kvällen och han fortsatte att skriva så fina och kärleksfulla saker till mig.
Jag blev alldeles varm i både hjärta och själ.
Gud, jag vet inte vad jag ska säga knappt, mer än;
You make me so damn happy baby!!

Jag tycker vi människor är alldeles för dåliga på att skicka varandra en hälsning eller en tanke.
Oftast är jag ganska duktig på att höra av mig till mina nära och kära, men klart jag också glömmer ibland.
Jag ska i alla fall bättra mig på den fronten och skicka massor av kärlek till dom jag bryr mig om :)

/Jasmina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0