Ytterligare en meningslös dag..

Ja, fy fan vilken meningslös dag detta har varit.
Det var samma sak igår.
Igår, så färgade jag håret och så vidare ganska tidigt.
Gjorde mig i ordning inför kvällen för att slippa stressa.
Men kvällen blev inte som jag tänk mig riktigt.
Alla hade väl olika uppfattningar om vad som hade "bestämts" eller så.
Men i alla fall, så kom sandra och jenny och hämtade mig runt 20.00.
Så åkte vi till Offer och kollade en film, jag och jenny drack lite med.
Sen åkte vi ner till stan och gick till Tonic (en krog).
Det var la sådär, gulligullvakten jobbade så jag hade ju nån att vila ögonen på i alla fall.
Sen åt jag lite mat snabbt och åkte hem och deckade inne på toaletten :/ , -
- Vilket mamma inte var så glad åt.

Vaknade runt 11, var skit törstig.
Hade allt smink och alla kläder på mig och låg i sängen och svettades.
Gick upp och tvättade av mig och så, sen somnade jag om till klockan 2.
Vid två gick jag upp och lagade Tacos med mamma som vi åt, sen la jag mig i hennes säng
och gosade med katten en stund och så råkade jag somna.
Och ah, vaknade inte innan klockan 7 igen :/
Så denna dagen var helt meningslös.
Nu sitter jag här och har ingenting att göra.
Vet inte riktigt vad folk ska göra idag, men vill nog inte fråga heller.
Vill inte vara ivägen som vanligt.
Så lika bra att försöka låta bli dom och inte fråga om man får vara med, så är dom nog glada :)

Så ja bloggen, jag får väl säga Godnatt då :/

Ps. Lite bilder från igår finns, men orkar inte lägga upp dom nu.

/Jasmina

Kommentarer
Postat av: Emelie

Synd att kvällen riktigt inte blev bra... =( <3

2009-08-30 @ 09:24:40
URL: http://eemeliees.webblogg.se/
Postat av: v e v v e

Hoppas du får en trevlig söndag!



Kram Vevvz ♥

2009-08-30 @ 10:26:47
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: @emelie

Ja, det är riktigt synd :/ Tråkigt att bara sitta hemma, men så är det ibland :/

2009-08-30 @ 11:06:21
Postat av: @Vevve

Tack ska du ha! Hoppas du får en mycket trevlig söndag du också :)

2009-08-30 @ 11:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0