4 MÅNADER IDAG - TIDEN GÅR SÅ FORT!

Kära pappa!

Idag är det 4 månader sedan du lämnade oss.
4 månader sedan du fick vingar på din rygg och flög iväg uppåt,
till en mycket bättre plats.
Jag tänker på dig varje dag och vid varje tanke jag sänder dig så känner jag att jag får en tillbaka,
jag vet att du sitter där uppe och vakar över mig.
Jag känner hur stolt du nu är över mig.
Du är stolt över att jag är den jag är och att jag har valt de vägar som känts bäst för mig och mitt liv..
Jag vet att du har det mycket, mycket bättre där du nu är, livet här nere var ingenting för dig.
Du ska veta att jag tänker på dig varje dag som går och saknaden efter dig blir bara större och större för var dag.


Jag älskar dig pappa!


Syster, Pappa & Jag!
1992 - I vårat hem i Stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0