År 2009 börjar närma sig sitt slut..

... och 2010 är snart här!

Jag tänkte avrunda året med en liten summering av vad
jag har hunnit med och varit med om under 2009!

  • Året började med att mitt vikariat tog slut.
  • Blev timanställd inom Poolen
  • Blev inskriven på arbetsförmedlingen
  • Började simma/träna regelbundet
  • Skaffade pojkvän
  • Grillade sjukt mycket under försommaren
  • Förlorade pojkvän
  • Sommarvikariatet började
  • Jobbade som en idiot och missade hela sommaren
  • Var ensam hemma i 1 månad och hade fester osv.
  • Förlorade min far som gick bort 10/8
  • Besökte varberg några gånger, solade och badade
  • Efterfestade hemma hos en ordningsvakt
  • Sommarvikariatet tog slut
  • Spenderade all min tid med vänner
  • Gjorde mig av med vänner som ej var värda min tid
  • Skaffade mig nya, helt underbara vänner
  • Skaffade pojkvän igen
  • Spenderade återigen all min tid åt vänner/pojkvän
  • Tatuerade mig
  • Festade som aldrig förr
  • Blivit bästa vän med Michell (ordningsvakt på Tonic)
  • Gjorde slut med pojkvän återigen
  • Biobesök
  • Började en kurs via arbersförmedlingen (MIROI)
  • Tog vaccinet mot svininfluensan
  • Firat jul med familjen
Och ja, imorgon är det nyårsafton och det ser jag verkligen fram emot.
Jag har hunnit med en hel del under 2009..
Och såklart står inte allt det med på lisat här över.
Allt vill man kanske inte tala om och sen har jag säkert glömt
en hel del saker.
Till exempel platser man rest till under året, det skrev jag ju inte med.
Men ja, det mesta kom med i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0