Bästa julklappen!

Ja, för en stund fick jag den bästa julklappen!
Kan ni gissa vad det var för något?
Jo, ett SMS! - Tänk er, ett litet sms :)

Fick ett sms från personen som skulle "försvinna"..
Eller ja, flytta kan man väl kalla det.
Har inte hört något från honom sedan förra veckan.
Och innan idag fick jag ett sms av honom.
Det var så härligt, en lättnad.
Att få veta att allt är okej, han mår bra och han kom dit han skulle.
Åh, jag är så lycklig nu!
Det är den bästa julklappen jag kunde få, helt ärligt.
Trodde min jul skulle vara förstörd pga detta.
Pga att jag inte fick säga hejdå, trodde inte vi skulle höras mer.
Men se där, det kanske finns en Gud trots allt.
Jag har bönat och bett i flera dagar om detta, och nu kom smset :)

Nu är jag en glad flicka igen, som kan fira jul i lugn och ro!
- TACK! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0