FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPDATE!

Jag vet att min update sög igår..
Men det var faktiskt inte mitt fel, för mitt interner cpade.
Kunde inte läsa bloggar, inte logga in på facebook,
kunde inte ens sitta på msn, för jag bara loggades ut.
Jag försökte blogga, men gick inte :(

Så jag blev arg, gav upp och åkte till stan och träffade Alisa istället.
Vi trallade runt i stan en stund, köpte cigg och sådär.
Sen bestämde vi oss för att ta bussen till Alideberg och hälsa på Frankie.
Men ja, de va dumt för han var inte hemma, haha.
Så vi dampade runt på massa olika ställen, haha.
Fan vad kul vi hade, men det var kallt som satan :p haha.

Det var la typ min dag igår, eller a, min kväll!
Idag får vi la se vad som händer.
Jag ska duscha och så nu i alla fall.
Sen möta Alisa typ 15.30, följa med henne till ett ställe.
Får se om vi kan umgås med Frankie en stund idag istället :)

Måste verkligen duscha nu, men skriver sen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0