FÖRST NU...

... BLEV JAG KLAR MED STÄDNINGN! :/
Är inte det helt sinnessjukt?


Gick liksom upp klockan 09.30 imorse,
drack lite kaffe och sådära.
Sen runt 10.30 satte jag igång att städa.
Och nu, 8,5 timmar senare är jag klat med det.
Fast ja, det var ju riktig STORSTÄDNING.
Så allt gjordes, inte bara lite dammning och så. haha.
Ska ju vara skinande rent på julafton :)
Jag är stolt över mig själv att det är gjort nu i alla fall.

Jag tänkte spela lite yatzy med Jenny nu.
Hon har säkert väääntat heeeeela daaagen låååååång
på att få spela med lilla mig ;) mohahaha.

Därefter måste jag duscha och sådär.
Har ju hela håret fullt med olivolja, helt stelt, flötigt och luktar skit.
Så lär ta en stund i duschen att få ut allt det.
Men håret ser redan mycket finare ut nu :)

Men aja, jag skriver mer sen ikväll när jag har fixat
och donat klart här i hemmet och med mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0