FUNDERAR PÅ ATT SOVA LITE TILL

Hallå hallå, jag är "redan" vaken!
Eller ah, vaknade faktiskt klockan 14.05 exakt, och gick upp.
Kände mig utvilad och jättepigg, men nu när jag har suttit vid
datorn en stund så känner jag mig skittrött och seg igen.
Morsan är ju inte hemma så funderar på att sova lite till.
Ska ju trors allt jobba hela natten så behöver all sömn jag kan få.
Mamma lovade att laga något gott till mig i middagsväg idag.
Ska ju hålla mig utan mat en hel natt liksom ;) haha. Skämt osido.

Ja, det var väl det jag hade att säga för tillfället.
Hoppas ni inte sakner mig allt för mycket nu.
Kanske skriver mer sen, annars hörs vi ju imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0