GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!

Nu är den äntligen den 24 december
och det är julafton idag!
Som man har längtat efter denna dagen.
Nu är all julstress över och allt är klart.
Känns inte det helt underbart? :)

Jag är som sagt vaken tidigt för jag har en del att stå i.
Kom nyss ur duschen, så det är klart nu i alla fall.
Satte precis på två koppar kaffe, så tänkte väcka
min älskade moder och bjuda henne på en kopp!

Jag vet inte riktigt hur det blir med uppdateringen idag.
Hela familjen kommer ju hit och ska fira jul,
då ska man nog inte bänka sig framför datorn.
Ska försöka få in något inlägg innan dom kommer
och innan jag drar till jobbet :)

Och så vill jag önska er alla en riktigt God Jul!
Hoppas ni får lika fina julklappar som jag ;)


Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

God Jul

2009-12-24 @ 08:24:30
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0