GODNATT

Jaaoo, det är dags att säga godnatt nu.
Jag har redan sovit en massa såklart, dum som jag är :/
Somna i typ första pausen på Navi cis tror jag, sen har jag sovit
fram till nu, vaknade av att katten gick runt i sängen.
Jäävla skit säger jag bara, vill inte missa det.
Det var precis samma sak förra tisdagen,
då somnade jag med i typ första pausen och vaknade
långt långt efter, helvetes skit!

Jag skulle ha spelat betapet med Jenny,
men jag känner att jag inte orkar det.
Jag är så trött så det finns fan inte.
Ögonen kan knappt hålla sig uppe ens, måste tvinga dom.
Har till och med svårt att få ihop det här inlägget utan att somna :/

Tänkte bara säga godnatt, men blev ett långt godnatt inlägg. haha.
Hoppas ni alla kommer sova lika skönt som jag tänker göra.
Jag ska drömma om en viss person med - MOOUMS!

Hörs imon gullisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0