HAR STORA PLANER!

Igår kväll innan jag la mig för att sova så skrev jag några rader i min "dagbok". Alltså, det är ingen dagbok på det sättet, utan en bok där jag skriver hur jag mått under dagen, om något särskilt inträffat och så vidare. Efter jag skrivit i boken så kom jag och tänka på hur mitt liv ser ut nu och
hur jag vill att det egentligen ska se ut.
Jag fick värsta idén om hur jag ska förändra mitt liv efter nyår. Jag har redan lovat mig själv att efter nyår blir det stora ändringar i mitt levande och jag har så stora planer så ni fattar inte :)

Jag skrev upp alla saker igår som jag ska ändra på och göra annorlunda sedan.
Det låter förjävla bra, hoppas bara att det funkar också.
Så ja, nu är mina nyårslöften klara, längtar efter nyår så jag får säga dom högt inför mina bästa vänner och min familj, och framför allt säga dom högt till mig själv! Åååh, jag läääängtaaaaaar!


Och en sak till;
Jag drömde om två äckliga fjollor inatt.
Usch, mådde fan illa när jag vaknade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0