Härligt!

Ja fy fan vad skönt det var att duscha må jag säga.
Jag stog i duschen närmare en timma nästan, galet.
Men det var så varmt och skönt och sådär, mys.
Vill i duschen igen och bara stå där och känna det
kokheta vattnet rinna längs kroppen, ååh det är så skönt :)

Aja, nog tjatat om duschen. haha.
Vad gör ni alla andra en tisdagkväll som denna då?
Just nu sitter jag och fryser skit mycket,
ska strax dra på mig ännu mer kläder tänkte jag.
Sen klockan 20.00 kommer NAVI CIS!
Det ska jag såklart se.
Ska käka mina goooda chips till det med!



Nu måste jag springa och ta på mig mer kläder innan jag är som en isbit.
Mina läppar är typ helt blå :/ uuuuuscha!


The smell of your skin lingers on me now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0