HEMMAKVÄLL?!

Hej igen!

Riktigt dålig på att uppdatera idag känner jag.
Men det är inte så konsitgt, jag är så sjukt trött.
Kan sova ståendes typ :/ Hemskt nästan.
Gick och la mig i sängen runt 4 och somnade till halv 6 typ.

Jenny och jag skulle ju ha hittat på något idag.
Som ni ser har det inte blivit av ännu pga olika anledningar.
Båda är ju jättesega och trötta och sen är det svinkallt ute.
Vi kommer inte på något kul att göra heller :/
"Tysken" skulle ha förfest, men ja dit ska vi nog inte.
Sen kan man ju gå på bio och sånt, men ah.. haha.
Vi skulle ha tittat förbi Jonas en sväng, men det blev heller inte av.
Får se om jag orkar så kanske jag åker dit och ser nån film eller så.
Annars stannar jag bara hemma och har en såndär så kallad hemmakväll!

Nu ska jag nog ner till affärren i alla fall och
köpa coca cola och mjölk. haha
Jag dricker ju som en ko när jag är bakis.
Har druckit 3 Liter mjölk bara idag :/ sjukt.
Är väldans sugen på cola och choklad också, så ja. Det ska jag ha!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0