HEMSK DAG!

Usch, jag är så förbannad och frustrerad och ja, allting!
Kan inte riktigt koncentrera mig på ett inlägg här nu.
Tänkte bara ge er lite snabb update så ni vet att jag lever.

Jag sov ju inte hemma inatt utan stannade hemma hos Frankie,
vilket även Nicklas gjorde och Alisa fram till typ 02.20 eller nått.
Hennes tatuering blev i alla fall skit snygg, verkligen!

Vaknade flera gånger imorse men ställde om klockan hela tiden,
Var så jävla trött (efter att ha somnar runt 7-8 på morgonen)
så jag kunde verkligen inte gå upp, det var helt omöjligt.
Klockan 13.00 var jag tvungen i alla fall!
Kursen började ju klockan 14, så var tvungen att hinna dit.
Och det gjorde jag, den höll på ända till 16.00.
Efter det gick jag till City och köpte lite gottigott.

Denna dagen har varit förjävlig rent ut sagt.
Allt har bara krånglat och jävlats,
så nu blir det en lååååång och vaaaaarm dusch för min del,
sen blir det nog fan sängen för jag är helt död.
Eller, död är fel ord, helt slut, men önskar fan jag vore död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0