HOME AGAIN!

Yeah, nu är jag ÄNTLIGEN hemma igen :)
Bredvid gången inne på 70 gick bara bra.
Fick det mesta klart för mig och sen så finns det ju
alltid en massa pärmar/papper och sådant att läsa i,
ifall man fortfarande är osäker eller undrar något.
Är lite nervös för en boende där, han är skum. haha.
Verkar lite sådär läskig, men ja, det ska nog bli bra.
Behöver verkligen pengarna så!

Jag är inte ett dugg trött, just nu i alla fall.
Ska nog koka mig lite nudlar och lägga mig i sängen.
Typ kolla reprisen på efterlyst och bara mysa med massa ljus.
Skit skönt att jobba natt på ett sätt för man kan vara vaken hela natten,
sen lägga upp dagen därpå precis som man vill, sjukt gott.
Så ska vara vaken läääänge inatt och mysa för mig själv.
Ska skriva av mig lite i min "dagbok" sen med tänkte jag.
Har ju hänt en del sen förra veckan som jag behöver få ur mig.

Men nu små gullungar ska jag byta om och fixa lite.
Skriver såklart mer imorgon, men blir nog inte innan eftermiddag/kväll.
Sov gott! Puss!

ÄRLIGHET VARAR LÄNGST!
OCH ÄRLIGHET ÄR DET ENDA ÄKTA.
TÄNK PÅ DET OM DU VILL FINNAS I MITT LIV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0