JAG KAN INTE, DET GÅR INTE!

Förlåt för sån sketen uppdatering.
Men jag har verkligen ingen lust att blogga nu.
Jag kan inte, det går inte.
Jag har försökt, tro mig.

Fick reda på en sak tidigare idag som inte känns bra.
Eller jo, på ett sätt är det jättrebra, men samtidigt inte.
Jag försöker vara glad åt det, men jag vet inte.
Känner mig bara nedstämd, ledsen och typ besviken på något sätt.

Jag ska försöka få fram exakt hur det känns, och vad som känns.
Så kanske jag kan få ihop ett inlägg om det hela senare.
Men jag nämner inga namn, precis som vanligt.
Jag hänger inte ut folk hur som helst, skiter i att folk
tycker jag är "omogen" för att jag inte nämner namn,
men jag hade inte velat bli uthängd i någons blogg!

Jag ska tänka nu.
Jag ska komma på en lösning.
Jag skriver senare, om det nu går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0