Lunchade med Jenny!

Hallå igen, nu är jag tillbaka hemma!
Fy satan vad kallt det är ute alltså, höll på att frysa ihjäl.
Skulle tagit på mig väntar och mössa med, men men.

Jag mötte i alla fall Jenny på Södra, så stack vi till Orion och lunchade.
Vi köpte varsin kycklingsallad med pasta och vitlöksås, MOUMS! <3
Vi fick sånt där gott vitlöksbröd till också, skit gott.
Var så jävla mycket mat idag, mer än vanligt kändes det som.
Så jag är helt proppmätt fortfarande, helt sjukt.



Efter lunchen så stack Jenny tillbaka till sin praktik
och jag gick iväg och gjorde mina ärenden.
Hade massa olika papper som skulle lämnas in på olika ställen och sådär.
Skönt att ha det gjort nu i alla fall.

Nu ska jag försöka få tag på någon från Poolen som kan lösa måndagen.
Ska jobba natt då, men har blivit insatt i ett hur där jag aldrig
jobbat natt förut så det känns inte vidare bra då, det måste dom lösa.
Ska försöka få på mig mer och varmare  kläder med så jag slipper frysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0