Magiskt!



Måste bara få skriva några rader om natten som va.


Som ni så sov jag inte hemma inatt!
Jag gick aldrig direkt och la mig och tänkte "nu ska jag sova".
Nejdå, utan la ner huvudet ibland, hade jag tur så somnade jag,
Men det skedde aldrig, klockan 8 imorse typ somnade jag.

Det var länge sen jag mådde så bra som du fick mig att må inatt.
Natten som var, den var himmelsk - Ja helt magisk!
Jag har aldrig varit med om något trevligare eller mysigare.
Det var så himla perfekt allting.
Hade det gått att spola tillbaka vissa stycken ur livet,
ja då hade jag absolut valt att spola denna natten om och om igen!
I just love it!


Ja, ni kanske har några frågor eller synpunkter till mig,
äsch skit i dom för jag kommer ändå inte svara!
Och så undrar ni säkert vart denna låten kommer in i bilden,
eller liksom varför jag valde just den,
och det ska jag berätta.
Valde den för att den är väldigt fin och rördande precis som natten var
och lyssnar man noga på texten så passar faktiskt vissa delar
av låten in perfekt här :)

L.L.L = <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0