MERA BILDER!!!

Fan, nu börjar min uppdatering suga igen :/
Inte meningen, men är fan inte lätt att blogga flera ggr/per.
Har det inte hänt något speciellt eller man har någiot
viktigt, roligt eller intressant att säga så är det typ ingen idé.
Det blir bara jävligt tjaigt att uppdatera varje halvtimma
för att berätta vad man gör.. haha.
Men jag ska försöka bättra mig, det lovar jag!
Har liksom skit många idéer om vad jag ska göra i min blogg,
olika teman och sånt som jag ska ha med,
men får aldrig riktigt tummen ur och fixa det :/

Något jag har bestämt är i alla fall att ha MYCKET MERA BILDER.
Känns som jag aldrig har bilder, jo om jag och jenny gjort något
och hon har fotat det, annars har jag knappt :/
Så ska försöka fota oftare eller bara lägga upp bilder
för att det ser roligare och så ut :)

Det är dags att lägga sig för min del.
Ska upp imorgon och göra lite saker :)
Tänkte slänga upp några bilder från förr.
Bilderna är sen jag var typ 15 år, haha.
Spännande va? - Bara cam bilder, men kan va kul ändå!



Haha, visst är jag mig lik? :)
Bara mörkare hår och en aning smalare, haha.

Godnatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0