MYSPYSKVÄLL!

Hoho, nu är jag hemma efter en vääääldigt mysig kväll.
Vi käkade god mat, åt godis, såg tv, hade levande ljus
och sedan spelade vi bingolotto :)
Fan va nära vi alla va på att vinna saker.
Jag var ett nummer ifrån på varje spel, så irriterande.
Men det var jävligt roligt att spela ändå :)
Tur att man har så fina människor runt om sig,
som kan förgylla ens söndag såpass mycket :) <3

En stund efter bingolotto så tog Jenny och jag bussen
ner till stan, vi skulle kolla lite saker.
Mitt i allt hittade vi TOMTELAND! hahahaha.
Så vi gick in i tomteland och myste lite smått.
Typ kollade på renarna, värmde händerna,
pratade in i ett tält och lekte i snön.. haha.
Det var mysigt. :)

Sen började vi prata Engelska, typ bröt på Thailändska (?)
och lite sådär. Tror vi va övertrötta. haha.

Bilder från kvällen kommer ALLDELES STRAX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0