Nyårsafton är äntligen här!

Weeey, nu är dagen äntligen här.
2009 är verkligen slut snart, och det ska bli så skönt.
Jag har nog aldrig längtat så mycket efter att få ett slut
på året och låta det nya börja, ska bli så underbart :)

Hur som helst så vaknade jag för en stund sedan.
Jag höll på att tuppa av när jag kollade på termometern och
den visade MINUS 18 GRADER?!?! - seriöst?
Lär man dö i kylan ikväll eller lär man dö? :/
Tror jag gör rätt i att ha på mig "tjocka" leggins
ikväll istället för strumpbyxor :P haha.

Jag ska strax ta en dusch och packa det sista.
Känns som jag har glömt något, men vet i sjutton vad.
Det är verkligen störande, men hoppas jag kommer på det
tids nog. haha. Helst innan jag åker i alla fall ;)

Och my little plutt, i am missing you a lot.
Hoppas du får en underbar nyårsafton du också.
Min önskan var att få spendera slutet av detta året med dig,
men icke då. Vi får ta igen det nästa år :)
Kommer tänka på dig hela kvällen, och såklart sakna dig.
Men som sagt, så ringer jag dig senare :) Puss!

Ja, mina kära vänner.
Time for a shower now.. och sedan göra lite annat.
Får se om jag hinner skriva mer idag (tror inte det),
annars så hörs vi såklart nästa år ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0