Söndag 20/12-2009

Vi sov fram till klockan 11 typ, SKÖNT!
Satte på en skräckfilm så fort vi vaknade typ.
Haha, sen blev det två skräckfilmer till.
Lilla Jenny var så rädd tillslut att hon verkligen BAD
om att få gå och laga mat till oss, så hon slapp att se ;)
HAHAHAH!
Men ja, Jenny lagade god mat, moums!
Dagen idag var ganska seg, man orkade inte så mycket.
Vi hade två altenativ, bingolotto eller fest! haha.
Det blev faktiskt inget av dom..
Klockan gick så tillslut var den så mycket att vi varken
hann till festen klockan 19 eller bingolotto.
Vi hade såklart tänkt gå dit och vara nyktra i så fall.
Men som sagt, klockan blev så sent :/

Vi lekte en massa med syrrans katt Maja också!
Haha, hon var verkligen på lekhumör.
Hon var helt galen vissa stunder.

Jennys mamma kom sedan och hämtade oss och
dom var så snälla och körde hem mig :)

Jag har haft en uunndeerbaaaaaaaar heeeeeeeelg :)
- Och det behövde jag verkligen, eftersom veckan som
väntar mig inte lär bli den roligaste! :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0