STRESSIG MORGON!

Hallå hallå!

Nu klev jag nyss upp, inte nådigt.
Har bara hunnit dricka en kopp kaffe sen dess.
Jag som skulle upp runt 9, haha.
Det är lite stressigt här nu, men tänkte uppdatera lite fort ändå.

Ska strax ner till stan och lämna tillbaka filmen jag hyrde igår.
Sen ska jag till en affär och kolla på en sak till min ena syster.
Kom på att alla julklappar inte alls är köpta, haha. Fattas typ 2 saker.
Därefter måste jag till en annan grej, som jag inte berättar här.
Men ja, ni kanske får veta senare ikväll om ni är snälla ;)

Idag ska det duschas, platta hår och allt såntdär.
Jag har endel att göra imorgon så tror inte jag hinner med det då.
Ska ju umgås med syrran imorgon, ytterst trevligt :)

Funderar på att möblera om i rummet idag, om jag hinner?
Haha, kanske lite onödigt med tanke på att det är den 12e snart!
Men lite förändring innan dess skadar väl inte? ;)



Måste sticka nu, men vi hörs såklart så fort jag är hemma igen :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0