TIDIG MORGON, IMORGON!

Japp, imorgon ska jag upp tidigt igen!
Så därför ska jag alldeles strax lägga mig.
Ska möta min älskade syster kl 10 i Knalleland.
Så ska vi shoppa lite, ska kolla efter sista julklappen med.

Efter jag varit med henne i Knalleland,
så ska jag hem och fixa mig och vara med Jenny :)
Ovanligt ha? ;)
Får se vad som händer, vi har fått lika olika förslag,
så får väl se imorgon vilket som lockar mest!

Usch, är riktigt trött faktiskt, men det är ju bra!
Hoppas jag kan somna så fort jag hoppar i säng.
Men tankarna lär la hinna ikapp mig som vanligt :/

Jag saknar dig så att det gör ont.
Jag har ett stort, svart, tomt hål i hjärtat!
Goodfuckingnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0