TRÖTT OCH HUVUDVÄRK

Godmorgon?
Nej, inte riktigt kanske. Har varit vaken sen 7.15, tyvärr!
Var inte lätt att kliva upp vid den tiden med tanke på att jag
inte ens var hemma innan typ 02.00 inatt, och sedan tog
det ett tag innan jag la mig, somnade och allt sånt.
Usch, vilken hemsk morgon.
Har sån jävla huvudvärk :( - ta bort mig.

Ja, var ju med Alisa igår, även Nicklas.
Vi drog upp till nån brud på sjöbo och satt där.
Finns inte så mycket att säga om gårdagen, den sög.
Jag önskar jag aldrig hade varit med, skulle dratt hem.
Men ja, dom "tvingade" mig att stanna så, ah. Får la skylla mig själv :)
Tack till Alisa och Nicklas i alla fall, mer er har jag kul!

Var ju på kurs imorse, min jobbcoach är bara så BÄST! haha.
Diggar henne stakt alltså.
Sa till henne att Jenny ska börja min kurs med, och de tyckte hon lät bra!
JENNY, bara att säga till din arbetsförmedlare nu ;)

Ja, ska väl ta mig en dusch nu, gråta ut.
Sen tänka på att glömma och gå vidare!
Livet handlar ju ändå inte bara om kärleken, eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0