Vänskap???

Ibland undrar jag hur folk ser på ordet Vänskap?
Vissa verkar tro att det bara är ett ord, vilket som helst.
Jag är så trött på såna människor, dom är så egoistiska.
Blir arg bara jag tänker på det.

Jag har haft nog med sådana vänner nu, för dom är inga vänner.
Dom bara tänker på sig själva och sitt eget bästa,
vad är det att hålla i handen när åskan går? :/
Jag har förlorat många vänner genom åren, det har varit
på både gott och på ont. Vissa saknar jag andra inte.

Du är en av dom som jag nu har förlorat.
Eller förlorat? Du valde bort mig och flera andra.
Du valde att lägga ditt liv i någon annans händer.
Jag orkade inte med dig mer, för det är inte första gången det händer.
Du har gjort detta innan, att bara fokusera på en människa.
Att du behandlar mig dåligt är jag van vid, men det finns gränser.

Jag skiter faktiskt fullständigt i att vi har tappat all kontakt.
Det är ditt fel, men du kommer aldrig stå för dina fel.
Det är du som förlorar på detta, inte jag!
Jag förlorade en vän (DIG), men fick då ett 10tal nya vänner.
Och jag är så himla tacksam över det :)
Har man dig som vän så behöver man inga ovänner!

Nu väntar jag bara på dagen då du ska få tillbaka allt.
För den dagen kommer, tro mig.
Inte utav mig, men från någon annan.
Man straffas alltid för allt dumt man gör, det har jag lärt mig!
Du vet - What comes around goes around! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0