Vitt utanför fönstret

Imorse när jag klev upp och vinklade persiennerna så ja,
då låg snön vit på marken, är inte det underbart?
Så jävla mysigt att ha snö istället för allt jävla regn.
Jag är då lycklig i alla fall.

Jag håller på att göra mig i ordning lite lätt.
Måste ner till stan och lämna in lite olika papper,
på olika stället, tänkte kika efter julklapp till Elias med.
Kanske luncha med Jenny om hon tänker svara
på mitt sms nån gång ;) mohaha!!

Sen blir det hem och packa, packa, packa!
Har jävligt mycket som ska packas ner.
Haha, har ju knappt börjat och det är bara:
TIO DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!

Måste fixa mig de sista här nu och
sedan gå till bussen!
Tror inte jag blir borta särskilt länge,
har ju som sagt saker att göra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0