Ångestfylld katt!

Sådär, nu har jag tid att skriva några rader igen.
Efter min förra update så satte jag igång att
plocka och pilla i rummet, flyttade runt lite grejer.
Bytte plats på saker och satte fotot på papi & mig i en ram :)

Därefter var det dags att börja städa, hade ju lovat mami det.
Så jag har dammat hela lägenheten, samt skurat båda toalettern!
Morsan fick ta dammsugninge eftersom min arm gör ont ännu.

För er som inte visste så är min katt livrädd för allt vad städning innehåller.
Alltså, livrädd för dammvippa, dammsugare, disktrasor och sprutflaskor.
Haha, så sjukt. Hon är 13år gammal, och verkar inte ha lärt sig att det
inte är farligt? Att dammsugaren inte äter upp henne, haha.
Men iaf, hon brukar springa och gömma sig under badkaret
eftersom hon vet att ingen/inget når henne där under.
Men idag gick inte det för vi hade stängt badrumsdörren
för att kunna rengöra på riktigt under badkaret..
Och min katt är ganska fet, men hade ändå lyckats tränga sig
in mellan väggen och bokhyllan i vardagsrummet, fråga inte hur det gick till.
Det såg så sjukt kul ut, hon fick ju fan inte plats, måste ha backat in där.
Och sen fick jag DRA UT HENNE därifrån, för hon kom inte ut på egen hand :/
Snacka om att hon hade sån ångest när vi städade så hon va tvungen
att klämma in sig där av alla ställen :P



Haha, min underbara sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0