CHOCKAD..

.. över hur jävla dum i huvudet du verkligen är :/
Det trodde jag fan inte om dig, att du var sådan.
Något vi verkligen lovade varandra, var att aldrig aldrig
smutskasta den andra, eller snacka skit bakom ryggen på den.
Vi öppnade oss för varandra och sådär, men lovade att
det stannar mellan oss!

Idag när jag såg vad du skrivit om mig så blev jag riktigt förbannad.
Inte bara förbannad, blev riktigt jävla sårad och besviken också.
Att du inte är världens snällaste människa visste jag ju redan,
men att du kan vara så elak det trodde jag aldrig.
Och jag har vänner som faktiskt tycker om dig, helt sjukt :/

Det var du som var dum mot mig, TVÅ gånger.
Du som valde detta och ändå är det du som beter dig illa?
Du som har något emot mig och snackar om mig bakom ryggen.
Borde det inte vara jag som ska smutskasta dig,
efter allt du har utsatt mig för?

Fy fan säger jag bara, jävla idiot.
Åh, blir rasande när jag tänker på dig.
Och idag när jag såg dig, så mådde jag verkligen illa, ville bara SPY på dig.

Får jag se eller höra att du sagt ett ord till om mig, så jävlar.
Då ska du verkligen få veta att du lever, jävla fetto!

Kommentarer
Postat av: Bamse.

Vad har jag gjort nu? :S

2009-11-07 @ 17:44:21
Postat av: Jessi

Haha, vadå du? :)

2009-11-08 @ 15:37:39
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/
Postat av: Bamse.

Veta att jag lever, fetto :(

2009-11-08 @ 21:43:34
Postat av: Jessi

Sluta nu Bamse :@

2009-11-09 @ 12:07:00
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0