Du gör mig bara besviken

Uuh, ännu en ny och jobbig dag nu då.
Vaknade för en stund sedan, är trött och seg som fan.
Förkylningen sitter fortfarande i, jobbigt värre.
Vill ha de jävla vaccinet nu innan jag ligger med grissjukan.

Vad händer idag då?
Ingen som helst aning, ska nog ringa Alisa sen och
se ifall hon vill fika eller nått, länge sedan vi sågs nu.
Sen ska jag kolla med henne om vi kan göra en annan grej med,
men det kan jag tyvärr inte skriva om här - Feel the pain!

Och sen till min rubrik, - Ja, du gör mig bara besviken.
Du får mig att hoppas så jävla mycket, men sen så
blir allt bara åt helvete ändå.
Tror inte du har insett vad ordet "löfte" betyder?
Vet inte riktigt vad jag ska säga, borde kanske ringa dig
och ta detta, men jag vet ju hur samtalet kommer sluta ändå.

Blä, alldeles för mycket tankar i huvudet idag.
Ska dra och dricka kaffe med syrran innan hon ska dra.
Sen ska jag nog duscha och sådär.
Skriver kanske senare igen!

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

vem gör dig besviken?

2009-11-17 @ 17:11:12
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0