Du vet vem du är!

Jag har inte hört nått från dig sen igår eftermiddags.
Drömde en så hemsk dröm om dig inatt, det var sjukt.
Hade ont i magen imorse när jag vaknade och
var livrädd att min dröm var en sanndröm.
Försökte ringa dig men din telefon var fortfrande
avstängd, varit väldigt orolig hela dagen.
Smsat din kompis och frågat efter dig, men han
svarade inte, det var hemskt.
Insåg tillslut att det måste vara så att du förlorat din mobil.
Det har ju hänt innan, så kan lika gärna hända igen.
Pratade nyss med en gemensam vän till oss som berättade
att han träffat på dig idag och att du var okej, känns skönt.
Nu behöver jag inte oroa mig längre.
Jag vill att du ska veta att jag tänker på dig hela hela tiden,
jag saknar dig nått sjukt mycket, men det viktigaste av allt:
JAG HAR INTE GLÖMT BORT DIG!
Du vet vart jag finns, hör av dig så fort du kan!
I will always love you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

pussycat mix sss u my smultronbanan

2009-11-19 @ 23:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0