Första Advent

Ja, tänka sig alla redan!
Att det är första advent alltså, helt sjukt hur fort tiden går.

Idag är det söndag och det är lika med , SLÖDAG!
Jag är så jävla seg efter gårdagens bravader.
Har knappt gjort nått vettigt idag känns det som.
När alla hade åkt här i från så städade jag undan lite,
typ bäddade sängen, plockade rosen blad, och ja sånt.
Sen satte jag mig vid datorn en snabbis och kollade.
Efter det så åkte jag ner till City och handlade Tacos
och lite annat, typ cola och chips.
Käkade när jag kom hem, sen la jag mig i sängen och
skulle titta på tv, men deckade så fort jag la ner huvudet :/

Så ja, nu har hela dagen gått utan att Jessi har gjort det hon ska.
Funderar på att ta mig ett bad nu när jag har bloggat.
Sen äta lite för nu är jag hungrig igen.
Därefter ringa Jenny och prata, vi har mycket att prata om!

Så jag skriver senare helt enkelt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0