Helt jävla slut

Hallå Hej!

Uh, jag är helt jävla slut alltså :/
Somnade SENT inatt och klockan 7.10 ringer en arg tant och skriker på mig.
Det var från Poolen, hon gapa på som bara den att jag ska skynda mig till jobbet.
Blä på henne, ringa och väcka någon på det sättet. Suck.
Men jag åkte iväg till jobbet så fort jag kunde, var där 08.20 typ.

Ja, kom hem strax efter klockan 17.00.
Satte på datorn, tjatade lite med Jenny och så..
Sen direkt i duschen, och nu sitter jag här och bloggar.
Har massa mer att göra ikväll.
Ska platta håret, ta fram kläder tills imorgon och massa sånt.
Imorgon jobbar jag till 16.30, så det blit STRESS efter jobbet :(

Usch, nä. Nu kan jag inte sitta här mer, måste blåsa håret.
Tror faktiskt inte jag skriver mer idag tyvärr, får bli imorgon,
om jag ens hinner då? :/ aja, life sucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0