Helt slut..

Sorry att jag inte bloggade nå mer igår, men det hände nått.
Jag blev plötsligt väldrigt varm, typ brinnande.
Tog då tempern och den hade stigit från 38,2 till 38,9.
Klädde av mig så mycket det gick och försökte tänka på annat.
Pratade med Jenny i telefonen, samtidigt kände jag att
jag blev allt varmare och varmare för var minut som gick.
Tog tempern efter ett tag igen och då hade den stigit till 39,5 :/
HELT JÄVLA SJUKT! Blev nästan rädd.
Så bestämde att om den står på 40 nästa gång jag tar den,
ja då är det bara att bege sig att akuten fortsat möjligt.
Men som tur va gick den aldrig upp till 40 utan stannade på 39.7
Kollade inte febern mer sen utan gick och lade mig.
Kunde dock inte somna, så har bara sovit någon timma inatt, blä!

Åkte till stan kl. 10 imorse, träffa Jenny och fick lite kläder av henne
som jag kanske ska låna imon och ha på mig!
Sen gick jag runt och runt, men hittade inget.
Åkte då till Knalleland, där hittade jag lite mer :)
Så jag, lite saker fick jag ju med mig hem i alla fall.
Orkar inte fota och hålla på nu, får bli en annan dag!
Nu måste jag städa här hemma och sen lägga mig och vila.
Är helt slut nu, och måste bli frisk till imorgon.
Febern måste väck i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0