"jag behöver inte spela cool i din närvaro"

Hahaha, sådär sa Michell igår till mig!
Jag tvingade Jenny att skriva upp de i mobilen och spara
så att jag kunde blogga om det idag ;) haha.

Jag stod typ och sa till Jenny "åh, se på Michell som står där
borta och drar sina munnblåss och försöker vara tuff"
Något i den stilen sa jag i alla fall, kanske inte exakt så,
men det jag ville komma fram till var att han hörde. HAHA.
Det var ju inte alls meningen, då kom han fram lite kaxigt och sa
"jag behöver inte spela cool i din närvaro"
Med väldig arrogans i rösten ;) haha.

Nä, men det var riktigt kul igår i alla fall,
kanske inte lika kul idag när jag tänker efter,
men nu vet ni ju det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0