Julmys här hemma nu

Oj vad duktid jag är på att blogga idag då :)
Som sagt så har vi städat hela huset idag.
Så nu är det rent och fint här hemma, känns bra.
Dessutom har vi nu fått upp advents-ljusstakar och sånt med.
Min stjärna hänger så fint i fönstret och lyser vacket, ååh det är mys.
Synd bara att det inte finns någon snö, hatar allt jävla regn :/

Jag sitter och väntar på att kaffet ska bli klart som jag nyss satte på.
Tänkte dricka en kopp ihop med morsan och tjöta lite om imorgon.
Vad vi ska prata om är inget jag tänker nämna här ;) mohaha.

Min lilla älskling, jag saknar dig så mycket.
Fick ditt "meddelande" du skrev till mig.
Så du vet att jag har läst det, men kunde ej svara.
Hoppas allt är bra med dig och att du har en bra helg.
Tänker på dig all the time! <3

Nu är kaffet klart och ska drickas!
Sen ska jag nog slänga mig i sängen och glo på Idol! =)

Btw, jag sitter hemma en fredag?!
Är inte det helt OTROLIGT?
I'm a good girl ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0