Konversation på MSN:

Sitter och tjatar med Johan på msn!

//iuan\\ säger (22:19):
*tralalalala
//iuan\\ säger (22:20):
*nu vill jag höra här :)
//iuan\\ säger (22:21):
*"Om allt går som planerat så kommer imorgon -
- Bli den bästa kvällen på läääääääänge!"
-  jessi ,  taggad ^^          säger (22:22):
*Vill du verkligen höra? ;)
//iuan\\ säger (22:23):
*jaa det är klart, varför skulle jag inte vilja det? :)
-  jessi ,  taggad ^^          säger (22:23):
*nej men du kanske ramlar av stolen :-O
//iuan\\ säger (22:24):
*jag sitter stadigt
-  jessi ,  taggad ^^          säger (22:24):
*HAHAHAHAHAHA, vilket jävla klockrent svar!! de där ska med i min blogg!!!!
//iuan\\ säger (22:24):
*hehe
*att jag sitter stadigt :)
-  jessi ,  taggad ^^          säger (22:25):
*jaa precis, de va smart svarat! :D
//iuan\\ säger (22:25):
*:)
*men jag sitter stadigt så tell me :)


Var bara tvungen att lägga in detta!
Tycker hans svar "Jag sitter stadigt" var så jävla KLOCKRENT! :D

Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

Haha den var bra!

2009-11-27 @ 23:32:59
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

haha, du den va inte bra, den va BÄÄST! ;)

2009-11-27 @ 23:35:41
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0