Leta efter plattång!

Godmorron allihopa!
Usch, jag är genom förkyld denna morgon också, inte kul.
Jag har spenderat hela min morgon åt att leta efter min plattång.
Haha, jag önskar mig en ny i julklapp av syrran,
och vill då ha en exakt likadan som jag redan har.
Den är bäst i test och allt, den har fan hållt i 3 år nu :)
Men ja, nu börjar den tyvärr ge med sig, så jag måste
ha en ny, men en precis likadan, annars får det vara.
Nu har jag hittat vad den heter exakt och sådär!

Jag ska strax laga lite lunch och göra mig klar för mötet.
Ska ju till Miroi idag igen på ett personligtmöte, spännande.
Efter det ska jag upp till Jenny och vänta på att hon slutar
och sen drar vi upp till hallen, det är ju match idag :)
Nu får ni allt hålla tummarna för våra ninjor!

Så blir nog inte så mycket bloggande idag tyvärr,
hela dagen går ju bort typ. Jag är nog hemma runt 18.30
igen kan jag tänka mig, hihi. Då kommer jag blogga!

Ha en bra dag allihopa så hörs vi senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0