ligga och tänka, rulla tummarna, dra i håret typ

Nu är efterlyst slut, det var ganska spännande idag.
Finns inget mer roligt att se på nu, vad jag såg i alla fall.
Va fan kan man göra en kväll som denna då?
Jag pratar med Jenny på msn och frågade henne vad man kan göra.
Fick till svar: ligga och tänka, rulla tummarna, dra i håret typ..
Haha, tyckte det var ett riktigt bra svar, för det stämmer ju.
Man går och lägger sig, men man sover då fan inte.
Ligger där och gör ingen nytta alls, haha. illa som fan.

Idag kan man vissterligen ligga och lyssna på allt regn
som bara vräker ner och även på plasten som flyger
omkring utanför, ja om man är hos mig då vill säga.

Jag ska väl ta och borsta tänderna och sådär.
Får väl göra som Jenny säger och lägga mig då.
Haha, bra råd Jenny, mycket bra!!!
Godnatt på er! :)



Kommentarer
Postat av: jennyjauhiainen

hahaha.. ha det så trevligt =)

2009-11-18 @ 22:33:43
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0