Lördag 28/11

Efter inläggen igår så kom Jenny hit, hon fick skjuts :)
Vi började fixa oss nästan på en gång hon kom.
Hon fick sminka mig rosa så att jag skulle matcha min klänning.
Det blev skit fint faktiskt, även mitt hår som hon grejade till :)
Vi blev klara ovanligt fort och kände inte för att bara  sitta här,
så vi begav oss hem Jonas som skulle ha fest, hihi.
Han var väldigt stressad och tyckte vi kom litre tidigt,
så vi var snälla och hjälpte honom med lite smågrejer.
Runt halv 8 - 8 började allt folk komma, kul!
Var ganska mycket folk tillslut.
Vid klockan 23 kom vår taxigubbe och hämtade oss och släppte oss i stan.
Vi gick såklart till Tonic och det var lilla Michell och Christoffer som jobbade!
Haha, fy fan vad han var rolig igår Michell, han jävlades som fan.
Har samanlagt 15 "Tonic-stämplar" på kroppen!
Hela överarmarna är fylla, även 2 i ansiktet och sådär. haha.
Han lyste mig rakt i ögonen med sin jävla lampa 2 ggr.
Bad Bad boy!
Det var iaf skitkul på Tonic igår, vi dansade och hade oss.
Senare kom Johan och Oskar också, skit najs!
Efter krogen tog vi bussen hem till Jonas igen för han hade efterfest.
Alla var trötta och tråkiga (förutom jag då, haha) så ingen drack eller nått.
Så efter en stund ringde vi taxin igen och tog den hem till mig.
Vi skulle ligga 4 i min säng, men det gick inte riktigt. haha.
Johan, Oskar och jag låg i sängen och Jenny la sig på golvet,
hon tyckte det var för vamt men det gjorde tydligen Oskar med
för när vi vaknade låg han med på golvet ;) hahaha















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0