Match idag igen!

Godmorgon! :) - Äntligen en ny dag, med nya utmaningar! - Det gillar vi!

Ja, idag spelar Ninjorna igen och idag mot Ellos ;) - Nr 12 <3
Matchen börjar inte innan 19.23, det är lite drygt, men fan.
Vi som är hejarklack måste ju dit ändå. haha.
Frågan är bara vad vi ska göra innan matchen?
Jenny slutar ju redan klockan 16.00,
så då har vi 3,5 timmars tid vi måste fördriva, haha.
Fast det löser vi nog, hoppas jag! :)

Fick ett mindre kul sms nyss - "Vem är du?" . Fy fan alltså.
Hade han varit här så hade jag slått in pannbenet på honom,
med hammaren som ligger här så fint, *arg*.

Aja, skit samma.
Kom på att jag inte lagt in Halloween bilderna än som jag lovade.
Så ni ska på 1 bild nu, litet smakprov. haha.
Nä, men ja, där ser ni hur Jenny, Linn och jag såg ut iaf :)


Jag, Linn & Jenny =) - Underbar kväll, ge mig igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0