MIROI

Imorse ringde klockan vid 07.15, då var det dags att kliva upp. Det var riktigt segt kan jag lova. Har ju haft det ganska slappt det senaste och kunnat sova hur länge jag velat, men inte idag.
Arbetsförmedlingen hade bokat in mig på en kurs idag klockan 9.
Miroi hette den.
Jag var där klockan 08.40 typ, jag och en massa invandrare. haha.
Kändes skumt.
Strax innan 9 kom alla svenskar så jag hade hamnat rätt ändå :)
Kursen var helt okey, min handläggare jag fick var trevlig och rolig.
Jag ska dit på onsdag igen och ha ett personligt samtal med henne.
Sen kommer vi ses 1-2 gånger i veckan och jobba för att jag ska få en praktik eller ett jobb. Najs.

Min syster kom hit för ett tag sedan. Vi hade bestämt att ses idag.
Vi ska la typ spela massa ps2 och bara umgås, var länge sen.
Hon ska sova här också :)

Ska vara social med henne nu, haha.
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0