Nu har jag piggnat till

Nu känner jag mig lite piggare!
Har fått i mig två koppar kaffe,
plattat till håret, och borstat tänderna.
Känns lite bättre nu i alla fall.

Jag sitter och väntar på att Alisa ska sluta skolan.
Så kommer hon antagligen hit efter det.
Vet inte riktigt vad vi ska göra, men det löser la sig.
Kanske ska dra med henne till stan/Knalleland och
leta efter julklappar? - Det skulle behövas!


Alisa och jag för LÄÄÄÄÄÄNGE SEDAN!

Senare ikväll, runt klockan 20.00 ska tösen gadda sig.
Förhoppningsvis ^^
Vi får la se hur det blir, men som det set ut nu så blire så!
Ska bli kul att titta på, haha :)

Jao, men nu får jag nog börja klä på mig och sådär.
Allt tar så himla lång tid nu när man mår såhär :(
Hemskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0