OAVGJORT!!

Woohoo - Jessi vara glad efter dagens match!
Det blev oavgjort idag, 4 - 4 !! Mycket bra!!
Eller ah, jag hade hellre sett ninjorna vinna,
men ja, hellre oavgjort än en till förlust :)
Grabbarna var riktigt duktiga idag faktiskt, kämpade på bra.
Hoppas dom vinner nästa match i alla fall!

Jag mötte Jenny i stan vid 16.15 typ, så stack vi till Orion och käkade.
Lille Johan kom dit och sa hej också, innan matchen.
Sen gick vi vidare till MQ, Gina och sådär, Jenny ville shoppa.
Men tyvärr blev det inget, sen ville hon spara pengar ;) haha.
Jag fick med mig en ROSA ögonskugga i alla fall!
Ja, sen drog vi till Sturehallen vid 17.40 redan, för det var så kallt.

Min och jennys GODA kycklingsallad m. vitlöks dressing som vi åt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0